Wyprawa do Moraska

www.PolandMET.com marcin w polandmet.com
Śro, 17 Lis 2004, 07:57:28 PST

Panowie Szlachta.
Szykuje sie wyprawa chyba :)
I to jaka, chyba wszyscy znaja Serga Afanasjeva, poszukiwacza meteorytow, dealera. Wyglada
na to ze chce sie wybrac do moraska. Mozna przy okazji zebrac takze paru ludzi od nas. Co
wy na to ?
Cos mi sie zdaje, ze musialo cos drgnac, bo np. Ivan Koutyrev tez od czasu do czasu
oferuje Morasko na ebayu no i chyba sie Panom przypomnialo ze niedaleko maja elipse.

Ja osobiscie nie mam nic przeciwko szukaniu tam przez kogokolwiek, wiec zgodzilem sie
wstepnie byc swego rodzaju przewodnikiem i pokazac co i gdzie. Niemniej jednak wielu
tajemnic nie zdradze bo ze mnie jest taki poszukiwacz moraska jak ....... hehehe

Ciekawe co wy na to ?

Acha, pytal sie Serge takze czy byli by chetni na Sikhote-Aliny, nie czyszczone, pewnie na
kilogramy. Oczywiscie cena bedzie przystepna, jak to z pierwszej reki.

~~~~[ MARCIN CIMALA ]~~~~[ GG 4742912 ]~~~~
~~~~~~[ Member of Polish Meteoritical Society ]~~~~~~