Wyprawa do Moraska

romulus2 w neostrada.pl romulus2 w neostrada.pl
Śro, 17 Lis 2004, 11:42:24 PST

> Wiem wiem ze tajna organizacja ochrony rdzy na morasku czai sie na kazdego
> obcego ktory probuje kopac w Morasku.
>
> Jesli oni przyjada to ja bede z nimi jechal do Moraska. Jesli ktos chce
sie
> przylaczyc do szukania i picia wodki wieczorem to zapraszam. Nie zabardzo
> usmiecha mi sie szukanie w grudniu ale :)) akurat moze cos znajde.
>
> Ruskie maja swoje sposoby. Zwabimy Szyszke i wydusimi z niego gdzie lezy
> reszta Jankowa i moraska :)

Pomysł z Mateuszem moze byc rewelacyjny :))) Rosjanie rzeczywiœcie moga mieć
swoje sposoby
na Morasko ;))  Chociaz picie wódki z nimi niekoniecznie jest dobrym
pomysłem :)
oni graja w ekstraklasie :)

To co powiesz kiedy jedziecie do tego Moraska czy to tajemnica ???

pzdr

Robert