Moj nowy Brahin

PolandMET.com marcin w polandmet.com
Nie, 10 Paź 2004, 17:42:47 PDT

> A inne brahiny jakie widziales byly lepiej wypolerowane jesli chodzi o
> polysk oliwinow?

a zobacz se Esquela, Imilaca........
ty oliwiny sa ponizej metalu tylko w paru miejscach sa wypolerowane

> Jak dla mnie brakuje tu jeszcze fotki okazu pod swiatlo.

ze 2 oliwiny przeswiecaja
7mm to za duzo

> Gdzie kupiles ten okaz i ile mniej wiecej za niego dales?

eBay, plyta od Ivana Koutyreva. Juz pare takich bylo na aukcji.
Najlepsza to byla chyba 25kg plyta ale na 6cm gruba ale tez o tej wielkosci
No albo 277kg caly okaz :))))) ale to ma gosc z USA i wydaje mu sie ze
sprzeda po 33centy/gram :)))))))

-----[ MARCIN CIMALA ]-----[ I.M.C.A.#3667 ]-----
http://www.Meteoryt.net             marcin w meteoryt.net
http://www.PolandMET.com       marcin w polandmet.com