Angielski program poszukiwania meteorytow.

PolandMET.com marcin w polandmet.com
Nie, 5 Wrz 2004, 06:21:58 PDT

wczoraj juz wysylalem odpowiedz ale mialem jakies klopoty i chyba nie
poszla.Stad dzisiaj juz w formie znacznie bardziej stonowanej przypomne ,ze
na obydwu stronach dyskusyjnych proby przekonania kogokolwiek o znaczeniu
gestosci jako czynnika klasyfikacyjnego  - jak mowi o tym punkt 6 - spotkaly
sie z kompletnym olaniem.Tak ze znajac nasza narodowa mentalnosc - proba
stworzenia takich zasad przy podejsciu do znalezisk na wzor owego linka
przypominac bedzie obrady naszego sejmu.Jesli ktos ma ma na tyle zaciecia i
cierpliowsci ,aby mimo to sprobowac - to ja bynajmniej zycze mu wszystkiego
najlepszego
                                       K.

Ale ja naprawde nie widze w tym kompletnie zadnego sensu
Do meteorytow metalowych to sie nie przyda zupelnie.

Co do kamiennych to chyba prosciej przytknac magnes niz sie bawic w liczenie
wody i dodatkowo moczyc nasz cenny meteoryt

-----[ MARCIN CIMALA ]-----[ I.M.C.A.#3667 ]-----
--------[ Member of: Polish Meteoritical Society ]--------