Jankowo Dolne - raport #1

PolandMET.com marcin w polandmet.com
Śro, 9 Lut 2005, 12:25:47 PST

Witam
Meteoryt sie oczyszcza doskonale. Widac juz wiele szczegolow ale niestety
nie ma skorupy. Przynajmniej nie zauwazylem. Jest tylko metal.
Zdjecia pochodza z wczoraj. Przez noc odpadla prawie calkowicie reszta tego
pomaranczowego i zcementowanego piasku ktory ciezko bylo usunac nawet
stukajac mlotkiem (150gramowym, bez obaw).

www.meteoryt.net/ebay/P0009589.jpg
www.meteoryt.net/ebay/P0009590.jpg

Poza tym chcialbym sie podzielic moim genialnym pomyslem (a jak :))
Otoz w przyplywie natchnienia wymyslilem ze zarabiscie by bylo robic kopie
Jankowa po prostu i zwyczajnie z metalu !!!!! To by byl chyba pierwszy taki
przypadek zeby kopia meteorytu metalowego byla z metalu. Wstepnie wiem gdzie
np. mozna by bylo odlac to z aluminium ale mi sie wydaje ze jak juz to ze
stali z waga 1:1 lub zeliwa. Niestety pozniej trzeba by to dac anodowac na
czarno.

Wiem ze Wam sie nie chce ale wszelkie opinie i uwagi beda cenne. Jest tu
jakis magik od metalu ?

-----[ MARCIN CIMALA ]-----[ I.M.C.A.#3667 ]-----
--------[ Member of Polish Meteoritical Society ]--------