Brahinit :)

PolandMET.com marcin w polandmet.com
Pon, 8 Gru 2003, 03:28:38 PST

> Pc> nie wiem bo nie widzialem tego jeszcze
> Pc> A na zdjeciu jest co ?
>
> ciekawy kamyk przed identyfikacja :)

heh ta akcja z Brahinitem zaczyna byc ciekawa. Okaz jest z Australii ponoc a badania z
USA.
Wiec, hmmm........ Gostkowie maja jutro wpasc z Lodzi z okazem. Na szybko musze sie
podszkolic w tym czym sa Brahinity tak naprawde zeby nie wypasc blado jezeli faktycznie
mialby to byc meteoryt hehehehe.

Tu moze byc problem, bo jak ogladalem Urelit w Tisnovie, to powiem szczerze ze ja bym go
wywalil w ciagu 2 sekund do smieci bo to sa po prostu zwykle szpetne kamole. Jezeli na tym
czyms nie bedzie skorupy to dupcia blada. Wezme probke i niech sie prof. Karwowski meczy
:)

-----[ MARCIN CIMAŁA ]-----[ I.M.C.A.#3667 ]-----
--------[ Member of: Polish Meteoritical Society ]--------