Brahinit :)

PolandMET.com marcin w polandmet.com
Nie, 7 Gru 2003, 14:09:25 PST

> To czekamy z niecerpliwoscia na rewelacyjne wyniki badan...
> podrzuc zdjecia zebysmy i my mogli ocenic dlaczego akurat brachinit
> a nie np. urelit :)

Wlasnie. to mnie najbardziej w tym bawi, jak jakis gostek pierwsze co mowi to to ze ma np.
chondryt weglisty CI i chce wiedziec po ile to mozna sprzedac. :))))
I wcale nie jest to brak szacunku do tej osoby czy moje wywyzszanie sie bo wiem wszystko
lepiej, tylko po prostu wiadomo z gory ze to i tak kamol, a ktos zaczyna z niewlasciwego
konca ciagnać i trzeba go sprowadzic na ziemie.

-----[ MARCIN CIMAŁA ]-----[ I.M.C.A.#3667 ]-----
--------[ Member of: Polish Meteoritical Society ]--------