Moje cudo techniki sowieckiej

Robert Mularczyk r.mularczyk w naprzod.com.pl
Pon, 17 Lis 2003, 09:57:25 PST

Witam ;

 W aukcji bylo
1.5m wiec nie wiem, moze to byly dane teoretyczne lub pobozne zyczenie.

zazwyczaj tak jest . Producenci ,przynajmniej ci polscy, zawyżają zasięgi
produkowanych wykrywaczy
o 20-30% . Później życie boleśnie weryfikuje te dane .

 Niemniej jednak te
70cm nie jest zle. Moja Chinge 500g 13x7cm wykrywa z 30cm (za czyna tykac
szybciej)
natomiast dobry sygnal jest na 20cm. Testowalem gdy cewka lezy na ziemi a ja
przyblizam do
niej okaz.
Co wy na to specjalisci , w szczegolnoci Tomek, wlasciciel ramowki ? Nie
jest to moze
szczyt osiagow, ale za 400zł coz wiecej chciec.

Wydaje mi się że te zasięgi które podajesz (jak na ramówkę ) są niestety
słabiutkie , ale z drugiej strony masz rację
że trudno wymagać od sprzetu za 400 zł więcej .
Z mojego i Artura doswiadczenia (nasze wykrywacze maja podobne osiągi)
wynika że małe Moraska (40-120g) były wyciągane z 20-30 cm na cewkach 20 cm
.
Z przyjemnościa też dowiedziałbym się jak to jest z innymi wykrywaczami
ramowymi . Więc moze ktoś się wypowie .

 Z tych informacji jakie znam, male okazy
Moraska leza plytko, wiec te 30cm to nie jest zle i taka kilowke wykryje.
Natomiast jak
bedzie paredziesiat kilo to powinno do 80-90cm wykryc taka bestie.

Tutaj masz rację im wieksza bestia tym głębiej ją znajdziesz :) czego Ci i
sobie ;) życzę ......

Panowie. To co, marzec-kwiecien robimy najazd kretów na Morasko ?
Ale tym razem juz powaznie na 100%

Ja na taką wyprawę piszę się obydwiema rękami . Dobrze było by się spotkać w
takim gronie , poznać się , wymienić doświadzcenia i wykopać to co tam
jeszcze zostało :))
Myślę że termin takiego wypadu mozna spokojnie ustalić tak aby większości
odpowiadało .

Może z niektórymi uda nam sie spotkać już w sobotę w Gliwicach ???

pzdr

Robert