Moje cudo techniki sowieckiej

PolandMET.com marcin w polandmet.com
Pon, 17 Lis 2003, 09:01:05 PST

No wiec wyciagnalem na glebe moja cewe 1x1m.
Saperke 18x18cm wykrywa z 80cm natomiast dobry sygnal zaczyna sie od 70. W aukcji bylo
1.5m wiec nie wiem, moze to byly dane teoretyczne lub pobozne zyczenie. Niemniej jednak te
70cm nie jest zle. Moja Chinge 500g 13x7cm wykrywa z 30cm (za czyna tykac szybciej)
natomiast dobry sygnal jest na 20cm. Testowalem gdy cewka lezy na ziemi a ja przyblizam do
niej okaz.

Co wy na to specjalisci , w szczegolnoci Tomek, wlasciciel ramowki ? Nie jest to moze
szczyt osiagow, ale za 400zł coz wiecej chciec. Z tych informacji jakie znam, male okazy
Moraska leza plytko, wiec te 30cm to nie jest zle i taka kilowke wykryje. Natomiast jak
bedzie paredziesiat kilo to powinno do 80-90cm wykryc taka bestie.
Poza tym cewka jest naprawde potezna hehe. Jak zminiaturyzuje troche gabaryty skrzynki z
wykrywaczem, to bedzie niezle.

Panowie. To co, marzec-kwiecien robimy najazd kretów na Morasko ?
Ale tym razem juz powaznie na 100%

-----[ MARCIN CIMAŁA ]-----[ I.M.C.A.#3667 ]-----
--------[ Member of: Polish Meteoritical Society ]--------