meteoryt w malinach?

kenny w tenbit.pl kenny w tenbit.pl
Pon, 17 Lis 2003, 07:09:07 PST

Andrzej Kasperowicz <andyk w termisoc.org> napisał(a) :

> Pewnie fachowcy od wiercen te dziure wywiercili, tak dawno temu, ze juz
> nikt nie pamieta i zarosla malinami.
>
> ak
hmmm moze to poprostu woda?? na pociskach sie troche znam i wiem ze nawet jak takie cudo sie wbije wglebe to nie doleci na taka glebokosc po 2 nie zostawi sladow gwontu na sciakach wykopac studnie i wyciagnac bestie:) ale ja bardzej sadze ze to wyplukala woda:P

- - - r e k l a m a - - -
Ogromny wybór logosów, obrazków, kolorowych tapet, animacji tylko na
http://gsm.tenbit.pl/