Dzieki za powitaie

kenny w tenbit.pl kenny w tenbit.pl
Wto, 11 Lis 2003, 01:19:14 PST

Zbigniew Tyminski <ztym w npdaxp.fuw.edu.pl> napisał(a) :

> na lini
> siana....
>
> ta elipse rozszerzono jeszcze dalej !!!!
> W miejscowosci Tabarz w Niemczech znaleziono meteoryt odpowiadajacy typem
> naszym
> moraskitom i podobnym wieku ziemskim... razem z Przelazami leza na jednej
> lini "zderzenia" i jezeli to na prawde ten sam spadek bylaby to najwieksza
> na swiecie elipsa :)
> Bartoschewitz R., Spettel B. (2001), Tabarz - A Fragment of the Morasko Strewn
> Field?http://home.t-online.de/home/Bartoschewitz.Meteorite-Lab/forschun.htm

> [...]

no tak tylko ta cala sielanke psuje jeden fakt :) z ulorzenia walu w kraterach w morasku wynika ze meteoryt nadlecial z kierunku polnocno wschodniego a elipsa rozciaga sie w przeciwnym :) o co w tym chodzi ?? najdrobniejsze kamienie spadly w olsztynie ?? :) wtedy by to jakis sens mialo :) chyba ze ow meteoryt sie jakos odbijal albo rozpadl sie jescze przed wejsciem w atmosfere a t o by bylo chyba najsensowniejsze wylumaczenie :)

- - - r e k l a m a - - -
Ogromny wybór logosów, obrazków, kolorowych tapet, animacji tylko na
http://gsm.tenbit.pl/