Wykrywacz Armand ramowy

PolandMET.com marcin w polandmet.com
Pon, 10 Lis 2003, 14:34:25 PST

> chodze jusz troche z wykrywkami i wiem ze jesli chodzi o wielkosc cewki to ona ma
znaczenie przy lokalizowniu przedmiotow mianowicie cewka mala lokalzuje male przedmioty
plytko zakopane mona 20cm ma zasieg max kolo 1,5m ale to jusz by musaial byc czolg :)
natomiast jusz 40 ma 3m na tej wielkosci obiekt ale znowu 40 przeoczysz wszelkie drobiazgi
bo jest mniej czula watpie aby sie tak diametrialnie zmienil zasieg zreszta polecil bym Ci
zajrzenie na chat na stronie poszukiwania skarbow siedzi tam kilku konstruktowrow i moga
Ci doradzic co i jak generalnie jesli chodzi o armanda to nie jest to firma robiaca dobry
sprzet ( osobiscie sie z nim nie spotkalem ale wiem ze straszie na niego narzkaja ) acha
dziaj kopie wkrzadce zobaczymy efekty....

Jak napisalem na fora odnosnie ramowki Armanda to nikt nie odpisal.

-----[ MARCIN CIMAŁA ]-----[ I.M.C.A.#3667 ]-----
--------[ Member of: Polish Meteoritical Society ]--------