Wykrywacz Armand ramowy

kenny w tenbit.pl kenny w tenbit.pl
Wto, 11 Lis 2003, 01:12:02 PST

PolandMET.com <marcin w polandmet.com> napisał(a) :

> lezacej na
> wieszczu niemowiac jusz o niczym w glebie :) ciezko jest na takie wys wykrywke
> prowadzic
> jesli mozna mi spytac to ile zaplaciles za ten zlom ?? chyba ze dostales gratis
> to zwracam
> honor:) a tak na powaznie to mysle ze przydalo by sie zorganizowac cos na
> ksztalt zlotu :)
> na wiosne po maturach :)
>
> Tzn, chce zaznaczyc, ze dotalem 1 z 2 paczek (wyslane tego samego dnia).
> Dostalem
> [...]
chodze jusz troche z wykrywkami i wiem ze jesli chodzi o wielkosc cewki to ona ma znaczenie przy lokalizowniu przedmiotow mianowicie cewka mala lokalzuje male przedmioty plytko zakopane mona 20cm ma zasieg max kolo 1,5m ale to jusz by musaial byc czolg :) natomiast jusz 40 ma 3m na tej wielkosci obiekt ale znowu 40 przeoczysz wszelkie drobiazgi bo jest mniej czula watpie aby sie tak diametrialnie zmienil zasieg zreszta polecil bym Ci zajrzenie na chat na stronie poszukiwania skarbow siedzi tam kilku konstruktowrow i moga Ci doradzic co i jak generalnie jesli chodzi o armanda to nie jest to firma robiaca dobry sprzet ( osobiscie sie z nim nie spotkalem ale wiem ze straszie na niego narzkaja ) acha dziaj kopie wkrzadce zobaczymy efekty....

- - - r e k l a m a - - -
Ogromny wybór logosów, obrazków, kolorowych tapet, animacji tylko na
http://gsm.tenbit.pl/