Dzieki za powitaie

Zbigniew Tyminski ztym w npdaxp.fuw.edu.pl
Pon, 10 Lis 2003, 18:51:36 PST

>heheh :) tak to jest zawsze najlepsze zostwia sie dla siebie  :) a wlasnie szukal
> ktos  na lini miedzy moraskiem a przelazami ??

Ja szukalem w Przelazach, w sumie dwa dni razy trzy osoby minus czas stracony
podczas przelotnych ulew. To bedzie jakies 21 osobo-godzin poszukiwan
niestety ze skutkiem zerowym. Ale za to jest co wspominac, bo towarzystwo
bylo wyborowe - Bartosz Dabrowski i Krzysztof Socha.
Tu jest wzmianka jak cie inetesuja szczegoly dojazdu itp.:
http://republika.pl/jba1/przelazy.htm

zibi