Wykrywacz Armand ramowy

kenny w tenbit.pl kenny w tenbit.pl
Pon, 10 Lis 2003, 20:35:14 PST

PolandMET.com <marcin w polandmet.com> napisał(a) :

> 20 cm
> (teoretycznie powinien z 29 ale cos sie konstruktor do bledu przyznal ma mi to
> poprawic )
> a jesli chodzi o wieksze obiekty tak jak ty mowisz z moraskiem to pewnie cos
> grobo ponad
> 0,5m (garnik z glebszych glebokosci sie wydzieralo na oko 70 cm:)
>
> Noooo :)) 5zl z 5cm na srodku cewki :)))

buahaha fest jak ja bym mial taki zasieg to bym nawet luski nie znalazl lezacej na wieszczu niemowiac jusz o niczym w glebie :) ciezko jest na takie wys wykrywke prowadzic jesli mozna mi spytac to ile zaplaciles za ten zlom ?? chyba ze dostales gratis to zwracam  honor:) a tak na powaznie to mysle ze przydalo by sie zorganizowac cos na ksztalt zlotu :) na wiosne po maturach :)

pozdrowienia i udanych poszukiwan ?
:)

- - - r e k l a m a - - -
Ogromny wybór logosów, obrazków, kolorowych tapet, animacji tylko na
http://gsm.tenbit.pl/