Wykrywacz Armand ramowy

PolandMET.com marcin w polandmet.com
Pon, 10 Lis 2003, 10:30:00 PST

> buahaha fest jak ja bym mial taki zasieg to bym nawet luski nie znalazl lezacej na
wieszczu niemowiac jusz o niczym w glebie :) ciezko jest na takie wys wykrywke prowadzic
jesli mozna mi spytac to ile zaplaciles za ten zlom ?? chyba ze dostales gratis to zwracam
honor:) a tak na powaznie to mysle ze przydalo by sie zorganizowac cos na ksztalt zlotu :)
na wiosne po maturach :)

Tzn, chce zaznaczyc, ze dotalem 1 z 2 paczek (wyslane tego samego dnia). Dostalem
wykrywacz + cewke 20x30cm i bedzie ona sluzyc do lokalizowania wykopanego zlomu. Wiec w
zasadzie JEJ zasieg mnie nie interesuje.

Jesli nie bedzie OBIECANYCH przez Armanda zasiegow na cewce 1x1metr to zwracam sprzet
chocbym mial tam pojechac i sie wlamywac do siedziby firmy :))))))))

WIEDZIELI o jakie zasiegi mi chodzi i co tym chce szukac, wiec jezeli na tej cewce
standardowej morasko nie wykryje minimum 70cm to sie wnerwie.

-----[ MARCIN CIMAŁA ]-----[ I.M.C.A.#3667 ]-----
http://www.Meteoryt.net             marcin w meteoryt.net
http://www.PolandMET.com       marcin w polandmet.com
http://www.Gao-Guenie.com      GSM +48(607)535 195