Wykrywacz Armand ramowy

PolandMET.com marcin w polandmet.com
Pon, 10 Lis 2003, 06:06:09 PST

Witam. Dostalem.
Dziala choc zasieg nie jest porazajacy. Mam narazie cewke 30x20cm.
300g Dronino 9x10cm wykrywa tylko z 22cm najdalej.
Czulosc ustawiona na taka zeby w powietrzu nie piszczalo. Natomiast zbiera wszelnie
nalutkie obiekty.
Jak zmniejsze czulosc do takiej, zeby srubkę wykrecona z obudowy (fi 3mm, dluga na 7cm)
nie wykrywalo gdy lezy na cewce to ta sama brylka meteorytu 300g wykrywana jest z 7cm.
Bryle 5kg Moraska wykrywa tez wtedy z 12cm , natomiast przy najwiekszej czulosci (nie
piszczy w powietrzu) wykrywa na 35cm (powierzchnia 18x13cm). Moze przy cewce 1x1m bedzie
lepiej, lub tez czegos nie wiem jeszcze, ale jest tylko jedno pokretlo wiec zadna
filozofia :))

Zobacze co mi na to odpowie sprzedawca :)

-----[ MARCIN CIMAŁA ]-----[ I.M.C.A.#3667 ]-----
--------[ Member of: Polish Meteoritical Society ]--------