Mapka moraska

PolandMET.com marcin w polandmet.com
Pon, 10 Lis 2003, 05:53:59 PST

> Hm, jestem wlasnie w trakcie robienia mapy znalezisk meteorytow
> Morasko. Robi sie ciekawy obraz. Mozna wysuwac ciekawe wnioski...

Ale czyje okazy tam sa i ile.
Ja napisalem teraz do Andrzeja, zeby jak ja zrobisz, sprobowal naklonic Soche do
zaznaczenia paru swoich miejsc.
Jezeli jest rozsadnym czlowiekiem to poda lokalizacje powiedzmy w promieniu 500m od
kraterow. Bo przeciez po co ukrywac to skoro i tak KAZDY szuka w tym rejonie. Ja bym nie
podal jezeli znajde np. 2km od kraterow bo to jest cenna informacja i to jest oczywiste.
Natomiast jezeli nie poda wogole bo cos tam sobie ubzdura to bedzie mial juz u mnie
przewalone na amen. Bo licze, ze i Tomasz i Grzegorczyk zaznacza swoje na mapie + Derecki.
Nastepnie jezeli mialbym taka mapke, moglbym naklonic tego goscia z Wroclawia aby
zaznaczyl tez pare swoich okazow. Wtedy ta mapka byla by juz baaardzo cenna naukowo.

Co wy na to Panowie poszukiwacze ? Chyba rozumuje prawidlowo, nie ?

-----[ MARCIN CIMAŁA ]-----[ I.M.C.A.#3667 ]-----
http://www.Meteoryt.net             marcin w meteoryt.net
http://www.PolandMET.com       marcin w polandmet.com
http://www.Gao-Guenie.com      GSM +48(607)535 195