Wykrywacze: testy & protesty

Robert Mularczyk r.mularczyk w naprzod.com.pl
Wto, 21 PaĽ 2003, 09:36:35 PDT

> To "chińczyk" ładnie wygląda ,ale szkoda pieniędzy .
> Ładnie to brzmi : "....wykrywacz dla profesjonalistów....."  :P

Hej,

Panowie (i Panie), a może, zamiast komentować tych chińców, ktoś
z okolic Warszawy, kto ma większe doświadczenie z różnymi sprzętami
skontaktowałby się ze mną i zrobilibyśmy jakiś mały teścior, najlepiej
porównawczy?

Ja mam takiego chińczyka w wersji 3007, chętnie zobaczyłbym jak
wypada w porównaniu z naszymi narodowymi produkcjami, bo do tej pory
tylko słyszę na liście "ałeeeeeeeeeeeeeeeeeee....." - a chyba nikt
nie przyznał się do tego że najpierw przetestował, a do piero potem
ocenia - wyprowadźcie mnie z błędu, jeśli się mylę :)

nie wiem czy jest ktoś kto chciałby wydawa ć pieniądze i to przeciez nie
małe tylko po to aby zrobić test wykrywacza i sprawdzic dobry czy nie .
Zanim kupiłem swego Nowaka wysłuchałem setki opinii na temat różnych
wykrywaczy . Wyszło na to że chińczyki są do bani . Jezeli mi nie wierzysz
sprawdź
opinie innych uzytkowników wykrywaczy a znajdziesz je tutaj :
http://www.poszukiwanieskarbow.com/Forum/
http://odkrywca-online.com/
wejdź na Forum
lub zobacz porównanie testów chińczyków z innymi wykrywaczami ,tutaj :
http://polbox.com/d/dark/
w zakładce : testy detektorów .
Dlatego pozwalam sobie na opierci się na opiniach innych poszukiwaczy , nie
jednego i nie dwóch . Chyba że wszyscy bojkotują chińską produkcję .
Pewnie jest coś prawdy w powiedzeniu że każda sroczka chwali swój ogon , ale
ja nigdy , powtarzam nigdy nie powiedziałem że mój wykrywacz jest najlepszy
bo nie jest . Ale za te pieniądze i ten typ mógłbym sobie pozwolić jedynie
na Mirakla .
Trochę wczesniej powiedziałem ze wg. mnie dobrym sprzetem jest Rutus . I
gdzie ty tu widzisz to "ałeeeeeeeeeeeeee...." ???
Zyjemy w wolnym kraju i każdy może mówić co chce oraz kupować co chce ,
natomiast jeżeli ktoś mnie pyta o radę chcę doradzić jak najlepiej , zgodnie
z moją wiedzą na ten temat . A nie da się przetestować wszystkich wykrywaczy
, dlatego również opieram się na opiniach innych poszukiwaczy którzy akurat
posiadali i przetestowali ten a nie inny sprzęt .
Czy ja się śmiałem z Ciebie Grzegorzu gdy pochwaliłeś się jaki sobie kupiłeś
wykrywacz ??? Nie ! Czekałem aż napiszesz jak się sprawuje w terenie i jakie

pzdr

Robert