Wykrywacze

Robert Mularczyk r.mularczyk w naprzod.com.pl
Wto, 21 Paź 2003, 01:20:24 PDT

Mieszkam kilka kilometrow od Moraska i jestem zainteresowany poszukiwaniem w
tym rejonie :)
Niestety  reszta rodzinki (zona i corka) przekonuje mnie ze jak juz mam
wydac pieniadze
na taki sprzet to mam kupic cos co rownie dobrze bedzie wykrywac "inne
skarby".
Moje kobiety bardziej sa zainteresowane monetami , krzyzykami czy nawet
militariami - one sa w wiekszosci i musze uwzglednic ich zachcianki :)))
Poszukuje dobrego kompromisu do 700 zł. :)

Niestety Marku złotego œrodka nie ma . Coœ za coœ ;
W Twoim wypadku polecam RUTUSA - sprzęt ma rewelacyjne recenzje wœród innych
poszukiwaczy .
Poszukiwaczy Skarbów oczywiœcie .Meteorytów nikt nim chyba nie szukał bo to
VLF .
Chociaż Krzysiek Socha miał bardzo dobre wyniki na Minelabie ( tez VLF) .
Dlatego warto spróbować .
RUTUS kosztuje 599,00 zł >

pzdr

Robert