Wykrywacze

Marecki marecki w icpnet.pl
Wto, 21 Paź 2003, 00:39:08 PDT

> Może tak . Powiedz czego chcesz szukać wykrywaczem , to wtedy Ci odpowiem
:)

Mieszkam kilka kilometrow od Moraska i jestem zainteresowany poszukiwaniem w
tym rejonie :)
Niestety  reszta rodzinki (zona i corka) przekonuje mnie ze jak juz mam
wydac pieniadze
na taki sprzet to mam kupic cos co rownie dobrze bedzie wykrywac "inne
skarby".
Moje kobiety bardziej sa zainteresowane monetami , krzyzykami czy nawet
militariami - one sa w wiekszosci i musze uwzglednic ich zachcianki :)))
Poszukuje dobrego kompromisu do 700 zł. :)

Pozdrawiam
Marek