Wykrywacz

Robert Mularczyk r.mularczyk w naprzod.com.pl
Pon, 20 Paź 2003, 09:20:35 PDT

> To chociaz przeslij (wrzuc na WWW) fotografie swojego oczyszczonego cuda.

Andrzeju pisalem juz kiedys ze Cyfrówki sie jeszcze nie dorobilem :))) a
skaner mam w drukarce :(
ale zamierzam kupic jakis dobry aparat cyfrowy i to juz niedlugo :) moze
dostane na Mikolaja ?? ;)))
Przyjedz do Sosnowca to zobaczysz :)
Jezeli nie to nastepnym razem  wysle ........

> A te 3 okazy co znalazl Artur to tez 100% Morasko? Arturze napisz cos
> wiecej, nie badz taki skromny! Jakiej sa wielkosci itp. itd.

A Artur jest rzeczywiscie skromny , ale moze sie przelamie i pochwali ......
a ma czym :))

3x100% Morasko !

i bedzie tego wiecej mam nadzieje ...juz wiemy jak je lapac ;)) nie ???

pzdr

Robert