Wykrywacz

Andrzej Kasperowicz andyk w termisoc.org
Pon, 20 Paź 2003, 09:00:15 PDT

> Nic z tego ;))))

Przeciez dla Ciebie tez 100% by zostalo. ;>>> Prosta matematyka.

> jakie analizy ??? jakie przepilowales go ??? Meteoryt to Meteoryt a juz
> Morasko w dodatku orientowane ,pilowac to grzech :)

To chociaz przeslij (wrzuc na WWW) fotografie swojego oczyszczonego cuda.

> Wymoczylem go przez 4 dni w miksturze.obstukalem mlotkiem , widac regmalipty
> ,to czego mi jeszcze potrzeba ??? Co innego gdybym go znalazl gdzie indziej

Traz rozumiem motywacje Marcina co do tego wykrywacza, jego chyba az
skreca jak to czyta... ;)
Taki z niego wielki handlarz (doslownie, bez cienia ironii - jak na
polskie warunki przynajmniej wielki), a tu sobie po raz pierwszy goscie
jada do Moraska i od razu zbieraja meteoryty jak kartofle. ;)
Po czyms takim to zapewne Marcin sobie za punkt honoru postawil
samodzielne znalezienie meteorytu. :) Co nie Marcin? ;)
Bede trzymal kciuki - jak tam juz pojedziesz dawaj nam znac na zywo jak
Ci idzie (przez komorke mozna e-maile wysylac na liste poprzez bramke SMS
- e-mail), bedzie to relacja na miare Farmera z Indii (btw. moze relacje
Farmera przeforwardowac tutaj, zeby nie zginela?).

A te 3 okazy co znalazl Artur to tez 100% Morasko? Arturze napisz cos
wiecej, nie badz taki skromny! Jakiej sa wielkosci itp. itd.

ak