Wykrywacz

Robert Mularczyk r.mularczyk w naprzod.com.pl
Pon, 20 Paź 2003, 08:36:38 PDT

> To ja 100% z tego poprosze dla siebie. ;)

Nic z tego ;))))

> PS. Ale na podstawie czego tak twierdzisz - przeszedl juz wszystkie
> mozliwe analizy? Przepilowales go?

jakie analizy ??? jakie przepilowales go ??? Meteoryt to Meteoryt a juz
Morasko w dodatku orientowane ,pilowac to grzech :)
Wymoczylem go przez 4 dni w miksturze.obstukalem mlotkiem , widac regmalipty
,to czego mi jeszcze potrzeba ??? Co innego gdybym go znalazl gdzie indziej
a nie TAM . Zreszta przywiaze go do Sosnowca 9 listopada , specjalisci sie
wypowiedza .
A poza tym przywioze cos co wyglada na meteoryt ( i to bardzo).
Zibi i Artur wiedza o co chodzi ;) Tylko cholera jeszce nie mam wyników
testów.
 Ale spoko na 9 beda ;)

pzdr

Robert