(Fwd) Nawałnica paranoikow ?

Andrzej Kasperowicz andyk w termisoc.org
Nie, 19 Paź 2003, 04:40:05 PDT

Zgodnie z wczesniejsza zapowiedzia skoro Marcin sam tego nie zrobil
forwarduje jego ciekawe posty na nowa liste.
ak

Heh, ta robota zaczyna byc smieszna.

Wlasnie dzwonil do mnie bardzo mily Pan z Szczecinka. Jakies zadupie na
polnocy. Albo taki ma sposob mowienia albo byl na lekkiej bani. Wczym
rzecz ?

No wiec, okazalo sie ze mamy w Polsce poszukiwacza z niesamowitym 10tym
zmyslem, ktory idzie i zbiera meteoryty jak kartofle !! (nastepny?)

Biedak jest splukany, bo wydal curusie za Szweda, kupil im dom w
Amsterdami i musi niestety sprzedac pare kilo howardytow :))

Ale to nie wszystko. Coz on tam nie ma. Marsjanskie, co do ktorych nie ma
watpliwosci, bo sa przeciez czerwonego koloru wiec wiadomo skad sa :))))

Howardyty to on znalazl w odkrytej przez siebie elipsie. Ma ze 4-5kg. Co
tam jeszcze ? Metalowych to on nie zbiera bo sa za tanie i rdzewieja.  On
tylko szuka tych drozszych typow, ktore sa po 400$/gram. Ale takie
marsjanskie co chodza po 20 000-40 000$/gram to on mi nie sprzeda, bo
wiecej dostanie w stanach, ale narazie mu sie tam jechac nie chce. Woli
znalezc kogos na miejscu (czyli mnie)

Tak wiec panowie i panie ELDORADO !!! Sahara wymieka przy meteorytowych
polach w Polsce.

============

No i co ja mam takiemu powiedziec ? Opowiada mi o kraterach na skorupie
howardytow, o mikrometeorytach przylepionych do skorupy! Ma mi poslac
fotki wiec moze je dam sasiadowy ktory jest ogrodnikiem, moze je kupi na
skalniak ?
Mozliwe ze taki gosc MA meteoryt ,ale, ...... po tym co
PRZEWAZNIE tacy goscie wygaduja, (a mysla ze opowiadaja mi profesjonalnie,
wymieniaja nazwy, szczegoly itp)  odechciewa sie z nimi gadac, ale oni
nawija pol godziny :)

To jest pewien minus tej roboty ale co tam :)

Z kazdym telefonem jestem bardziej odporny.

Bulletproof Beeper

-----[ MARCIN CIMA.A ]-----[ I.M.C.A.#3667 ]-----
--------[ Member of: Polish Meteoritical Society ]--------