Morasko

Romulus romulus w utp.pl
Pon, 5 Kwi 2004, 10:02:28 PDT

Witam ;

> nooooooooooooooooooooooooooo i o to biegalo
> W/g mnie noclegi sa OK tam gdzie bylem z Tomkiem Kurtzem rok temu. Nawet
> auta nie trzeba.
> A kto z was bedzie samochodem ?

Sorki że dość długo sie nie odzywałem , ale były kłopoty z serwerem :( Teraz
wszystko już gra ;)

Wyjazd planujemy  14 kwietnia i pobyt planuję (przynajmniej ja) do 17
kwietnia .
Wyjeżdzam z Krakowa samochodem 14 nad ranem (jadę przez Śląsk i Wrocław ) i
bedę miał 2 wolne miejsca . Jeżeli są chętni proszę o kontakt .
Znalazłem Schronisko Młodzieżowe w Poznaniu przy ul. Biskupińskiej . Noclegi
w cenie 16 do 54 zł za dobę , w zalezności od wielkości pokoju i standartu
( z łazienką lub bez) . Jeśli Marcin masz coś lepszego i bliżej , to warto
się jeszcze zastanowić nad tymi noclegami ......
Najlepiej przybliż sprawę co do lokalizacji  i kosztu tych noclegów  .
To chyba narazie tyle ......

pzdr

Robert