Morasko

PolandMET.com marcin w polandmet.com
Pon, 5 Kwi 2004, 10:32:13 PDT

Sorki że dość długo sie nie odzywałem , ale były kłopoty z serwerem :( Teraz
wszystko już gra ;)

=======
tak tak, moja babcia tez tak sie wykreca ;->

Wyjazd planujemy  14 kwietnia i pobyt planuję (przynajmniej ja) do 17
kwietnia .
Wyjeżdzam z Krakowa samochodem 14 nad ranem (jadę przez Śląsk i Wrocław ) i
bedę miał 2 wolne miejsca . Jeżeli są chętni proszę o kontakt .
Znalazłem Schronisko Młodzieżowe w Poznaniu przy ul. Biskupińskiej . Noclegi
w cenie 16 do 54 zł za dobę , w zalezności od wielkości pokoju i standartu
( z łazienką lub bez) . Jeśli Marcin masz coś lepszego i bliżej , to warto
się jeszcze zastanowić nad tymi noclegami ......
Najlepiej przybliż sprawę co do lokalizacji  i kosztu tych noclegów  .
To chyba narazie tyle ......

========
Nocleg opisalem w mojej relacji z poszukiwan z 2002 roku. Tez schronisko a
dojazd latwy do Moraska. Ale tu bedziemy autem wiec mozna poszukac gdzies
blizej.

Co do transportu, to jesli mozna, moglbys mnie zwinac z Katowic ? Moge byc
tam od 8:00 rano bo autobus mi jedzie co godzine. Ja jestem chetny bo musze
cos w koncu znalezc, poza tym chce zobaczyc to Morasko 7kg ktore lezy u
rolnika w Morasku, wyorane jakis czas temu.

-----[ MARCIN CIMALA ]-----[ I.M.C.A.#3667 ]-----
--------[ Member of: Polish Meteoritical Society ]--------