Spadek z lat czterdziestych !!!!

www.PolandMET.com marcin w polandmet.com
Wto, 6 Kwi 2004, 10:50:48 PDT

> heheh co jes qfa z ta grupa ?? nic nic az tu nagle 15 maili ?!?!? i to zebybylo weselej
po
> watkach sadze ze polowy niedostalem grrr.... mogl by ktos to cos naprawic ?? czy to
> wina mojej skrzynki ??

???????
Jakie 15 maili ?

> a wracajac do tematu to Marcinie  podziel sie informacjami na jakie glebokosci sa w
> stanie sie zakopac meteoryty w zaleznosci od wielkosci krateru bop zawsze mnie to
> nurtowalo a niemoge znalezc odpowiedniej informacji...

nie wiem, niby skad :)
ale jak powie ze krater mial 2m to mozna wnioskowac ze lezy conajmniej na 1m tak na
chlopski rozum (od dna krateru). A jak byl metalowy to hoho, przyda sie ekipa nafciarzy do
zrobienia odwiertu :))))))

~~~~[ MARCIN CIMALA ]~~~~[ GG 4742912 ]~~~~
~~~~~~[ Member of Polish Meteoritical Society ]~~~~~~