Spadek z lat czterdziestych !!!!

Andrzej Kasperowicz andyk w spunge.org
Wto, 6 Kwi 2004, 10:53:33 PDT

> heheh co jes qfa z ta grupa ?? nic nic az tu nagle 15 maili ?!?!? i to zebybylo weselej po
> watkach sadze ze polowy niedostalem grrr.... mogl by ktos to cos naprawic ?? czy to
> wina mojej skrzynki ??

Do mnie, jak sadze,  wszystko dociera, porownaj z archiwum.

> a wracajac do tematu to Marcinie  podziel sie informacjami na jakie glebokosci sa w
> stanie sie zakopac meteoryty w zaleznosci od wielkosci krateru bop zawsze mnie to
> nurtowalo a niemoge znalezc odpowiedniej informacji...

Przede wszystkim tego krateru, nawet jesli byl duzy, juz moze nie byc, bo
np. wycieto las i jest tam teraz pole, albo nawet jesli jest las to juz
moze nie ten sam co w latach 40-tych, a sadzac nowy las tez lesnicy
ziemie wzruszaja... A jesli jeszcze meteoryt byl kamienny to juz w ogole
bedzie ciezko... no ale takie przeszkody prawdziwych zapalencow nie
odstrasza. ;)

ak