Spadek z lat czterdziestych !!!!

www.PolandMET.com marcin w polandmet.com
Wto, 6 Kwi 2004, 11:01:45 PDT

> Przede wszystkim tego krateru, nawet jesli byl duzy, juz moze nie byc, bo
> np. wycieto las i jest tam teraz pole, albo nawet jesli jest las to juz
> moze nie ten sam co w latach 40-tych, a sadzac nowy las tez lesnicy
> ziemie wzruszaja... A jesli jeszcze meteoryt byl kamienny to juz w ogole
> bedzie ciezko... no ale takie przeszkody prawdziwych zapalencow nie
> odstrasza. ;)

Alez ja wcale nie twierdze ze ma byc widoczny krater. Ja chce tylko wiedziec rejon a
reszte zalatwia magnetometr czy chocby wykrywacz. Jesli tam jest pole to jeszcze lepiej :)

na www.meteoryt.net w nowosciach ze swiata dodalem najnowsze foto przyslane z Burkina Faso
:)
Milutkie te meteoryciki ale niestety za drogo.

~~~~[ MARCIN CIMALA ]~~~~[ GG 4742912 ]~~~~
~~~~~~[ Member of Polish Meteoritical Society ]~~~~~~