problemik z NWA1839

www.PolandMET.com marcin w polandmet.com
Czw, 8 Kwi 2004, 08:22:30 PDT

Cze

Mam problem taki wprost nie z tej ziemi.
Nelson Oakes sie przyczepil (wiadomo czemu jak sie zobaczy moja i jego cene L7) ze mam nie
nazywac mojego okazu jako NWA1839 bo ON placil za klasyfikacje swojego 121g i ona dotyczy
tylko JEGO okazu a ja mam sobie to sklasyfikowac na nowo. No niby tak ale nie do konca. Co
mnie to obchodzi ze on sobie sklasyfikowal ?
Takie myki to sie robi z drogimi rzeczami jak Lunary/marsy itp. Polowa jest zparowana do
innych bo kazdy chce miec "nowy" okaz, z malym TKW i chce byc jego znalazca, co napedza
rynek i czysci kieszen np. Classena. No to OK. No niby to ma rece i nogi, nowy okaz,
znaleziony przez kogo innego to na oko go sie nie powinno klasyfikowac czy to ten czy nowy
choc pochodzi z tego samego miejsca co pierwszy zklasyfikowany.

Z drugiej strony nie widzialem aby bylo Morasko 2,3,4,5...... albo Gao-Guenie 23, 24 itp.
W koncu jak dostaje kilo z Burkina faso to tez "powinienem" klasyfikowac cale kilo i sie
starac o nowy numer no bo to niewiadomo co to jest. Czyz tak nie jest ? Czyli jednak MOZNA
z kazdego okazu robic nowy meteoryt ale nie koniecznie. Zaleznie od widzimisie znalazcy.

Ja nie mam w tym zadnego interesu zeby robic z NWA1839 np. NWA4520 czy ile bo te numery
porezerwowali teraz na pęczki i nie wiadomo ktory tysiac by mi przydzielili. Niewazne.

Dodatkowo moge w kazdej chwili kupic drugi okaz L7 u tego samego goscia. Czy to znaczy ze
natepny okaz mam tez klasyfikowac oddzielnie ? Bo w takim razie zrobi sie nagle nie jeden
a 3 "jedyne na œwiecie" pierwsze chondryty L7

Jakas opinia mile widziana :))

PS. Gosc po prostu wymiekł hehe

~~~~[ MARCIN CIMALA ]~~~~[ GG 4742912 ]~~~~
http://www.Meteoryt.net             marcin w meteoryt.net
http://www.PolandMET.com       marcin w polandmet.com
http://www.Gao-Guenie.com      GSM +48(607)535 195
~~~~~~[ Member of Polish Meteoritical Society ]~~~~~~