problemik z NWA1839

nihilum nihilum w poczta.onet.pl
Czw, 8 Kwi 2004, 10:11:09 PDT

>Mam problem taki wprost nie z tej ziemi.
>Nelson Oakes sie przyczepil (wiadomo czemu jak sie zobaczy moja i jego cene
L7) ze mam nie
>nazywac mojego okazu jako NWA1839 bo ON placil za klasyfikacje swojego 121g
i ona dotyczy
>tylko JEGO okazu a ja mam sobie to sklasyfikowac na nowo. No niby tak ale
nie do konca. Co
>mnie to obchodzi ze on sobie sklasyfikowal ?

.....z tym tokiem myslenia sie calkowicie zgadzam !!..ale z ponizszym juz
nie !!

>Takie myki to sie robi z drogimi rzeczami jak Lunary/marsy itp. Polowa jest
zparowana do
>innych bo kazdy chce miec "nowy" okaz, z malym TKW i chce byc jego
znalazca, co napedza
>rynek i czysci kieszen np. Classena. No to OK. No niby to ma rece i nogi,
nowy okaz,
>znaleziony przez kogo innego to na oko go sie nie powinno klasyfikowac czy
to ten czy nowy
>choc pochodzi z tego samego miejsca co pierwszy zklasyfikowany.

....robienie ,jak to ladnie nazwales , "mykow" dla podtrzymania wysokiej
ceny...jest delikatnie mowiac nieetycze !..no i bije nas po kieszeni !!...no
chyba ze chodzi o meteoryty rzadkie , wtedy , tak mysle,
konieczne jest dokladne sklasyfikowanie ! Tylko czy koniecznie z innym
numerem czy nazwa ?
Kiton