Kolejny Polski meteoryt ?????????

andrzejewski-minerals w tlen.pl andrzejewski-minerals w tlen.pl
Sob, 7 Sie 2004, 21:33:03 PDT

Hej - ucze sie tematu meteorytow ,wiec przyznam sie szczerze i bez
bicia ,ze coraz mniej wiem.Obejrzalem te zdjecia i 2 rzeczy od razu
wpadly mi w oko:
- regmaglipty... ja nic takiego nie widze ,zaglebienia tego typu sa
tak piekielnie czeste w produktach erozji ze za Boga nie widze tam
zadnych sladow wytopien ,sciekania czy czegokolwiek w tym stylu.
- barwa - nie mam pojecia ,czy to efekt uzyskany podczas
fotografowania z udzialem lampy blyskowej ,ale jak dla mnie ma to
wyraznie niebieskawy odcien co w przypadku wszystkiego typu historii
metalicznej natury ,kruszcow itp. ma piekielne znaczenie.Zadne
naturalne zelazo nie bedzie moglo miec takich zabarwien ,a biorac
pod uwage ze wyzej mowa byla o regmagliptach ,wedlug przynajmniej
teorii zeazonikiel po "obrobce w atmosferze" i przelezeniu iles tam
czasu na ziemi ,powinien miec kolor od czarnego przez brazowawy po
rdzawy.
Po kilku miesiacach wiem chyba jeszcze mniej niz przedtem ,choc w
zyciu mnie nie posadzono jeszcze o nature sceptyka!!! Pozdrawiam
- Krzysiek