Kolejny Polski meteoryt ?????????

PolandMET.com marcin w polandmet.com
Nie, 8 Sie 2004, 02:57:13 PDT

Hej - ucze sie tematu meteorytow ,wiec przyznam sie szczerze i bez
bicia ,ze coraz mniej wiem.Obejrzalem te zdjecia i 2 rzeczy od razu
wpadly mi w oko:
- regmaglipty... ja nic takiego nie widze ,zaglebienia tego typu sa
tak piekielnie czeste w produktach erozji ze za Boga nie widze tam
zadnych sladow wytopien ,sciekania czy czegokolwiek w tym stylu.
- barwa - nie mam pojecia ,czy to efekt uzyskany podczas
fotografowania z udzialem lampy blyskowej ,ale jak dla mnie ma to
wyraznie niebieskawy odcien co w przypadku wszystkiego typu historii
metalicznej natury ,kruszcow itp. ma piekielne znaczenie.Zadne
naturalne zelazo nie bedzie moglo miec takich zabarwien ,a biorac
pod uwage ze wyzej mowa byla o regmagliptach ,wedlug przynajmniej
teorii zeazonikiel po "obrobce w atmosferze" i przelezeniu iles tam
czasu na ziemi ,powinien miec kolor od czarnego przez brazowawy po
rdzawy.
Po kilku miesiacach wiem chyba jeszcze mniej niz przedtem ,choc w
zyciu mnie nie posadzono jeszcze o nature sceptyka!!! Pozdrawiam
- Krzysiek

==================
Witam i prosze kolege o NIE rozwiewanie naszych nadziei i zludzen :))))
hehehehe

Na ficie 1 widac ze okaz ma forme ktora pasuje to meteorytu z regmagliptami.
Nie jest to gladkie jajo tylko ma gorki i dolki o takiej glebokosci, takim
rozmieszczeniu ze od razu to wpada w oko kazdemu meteoryciarzowi.

Na focie 2 kolory sa OK, widac...... no po prostu kurde widac ze to sa
regmaglipty i skorupa. No co ja sie tu bede produkowac. Dostane kawalek to
sie zobaczy.

Fota 3 jest naj mniej ciekawa, bo kolory sa falszywe a i okaz z tej strony
wyglada najbardzien niepokojaco, bo prawie jak nie meteoryt. Gdyby nie 2
powyzsze fotki, to bym znalazce chyba przegonil heheheh :))))

Nie wazne czy wyglada na 100% na meteoryt czy tylko na 90%. Ten okaz i tak
jest o 10000000% bardziej obiecujacy niz dziesiatki innych zuzli ktore
dostaje co chwila. I do tego przyciaga magnes. Fakt ze jest za SWIERZY jak
na kamol lezacy w strumyku i to mnie tez niepokoi, ale co tam, pozyjemy,
zobaczymy, wujek Marcin zbada i sie okaze

-----[ MARCIN CIMALA ]-----[ I.M.C.A.#3667 ]-----
http://www.Meteoryt.net             marcin w meteoryt.net
http://www.PolandMET.com       marcin w polandmet.com
http://www.Gao-Guenie.com      GSM +48(607)535 195