Krupe i Jankowo Dolne

PolandMET.com marcin w polandmet.com
Pon, 27 Gru 2004, 14:49:38 PST

> a moze czytales i widziales w ostatnim "Meteorycie"?
> ;)

heheh wlasnie :)
Okaz 12kg lezy sobie u mnie w pokoju obok i czeka na lepsze czasy i jest
chroniony przed klientami z niemiec ktorzy nagabuja Mateusza hihihihi.

Wiec najpierw bym chcial zrobic elektrolize zeby go oczyscic i w wyniku tego
okaz zrobi sie czarny niestety. Ale bedzie na pewno czysciejszy niz teraz.
Szczokowanie szczotka druciana nic nie dalo. Wiem ze Nowacki odmaczal
morasko 72kg w nafcie. Nie wiem, ktos to testowal ? Ja nie mam na czym. Jak
ktos ma jakies syfne morasko niech go wewali do nafty i zobaczy czy sie
odrdzewi. A co z octem ? Jak okazy po tym wygladaja ?

Potem musze zrobic forme na kopie. Czy ktos bedzie chcial takie cudo made by
Polandmet ?

A jak to sie zrobi to zawioze to na drazarke i utna okolo 10 plytek po 2mm
grubosci kazda. Moze wiecej a moze grubsze. To sie okaze. Ciete bedzie od
strony tej inkluzji, ktora i tak musze wydlubac dla profesora, a poza tym
drazarka jej nie przetnie.

Tak wiec taka sie maluje przyszlosc Jankowa Dolnego masy glownej.

-----[ MARCIN CIMALA ]-----[ I.M.C.A.#3667 ]-----
--------[ Member of: Polish Meteoritical Society ]--------