Krupe i Jankowo Dolne

Andrzej Kasperowicz andyk w spunge.org
Wto, 28 Gru 2004, 14:23:15 PST

> alez ja mam caly litr kwasu fosforowego tylko nie bede wsadzal nigdzie
> jankowa dopuki nie zobacze efektu na np. morasku/nantanie/ itp

Tylko do stezonego go nie wsadzaj. A o jakim stezeniu masz ten fosforowy?

> ok wsadzam :)

Daj znac co bedzie. :)

> i tez trujacy :)

Wiesz, jak sie za duzo soli kuchennej albo cukru najesz to tez bedzie
trujacy. :P Jednak w porownaniu z kwasem szczawiowym cytrynowy nie jest
trujacy, jest uzywany, jak pewnie wiesz, w srodkach spozywczych. A
szczawiowy jest dlatego trujacy, ze wiaze jony wapnia do
nierozpuszczlanego w wodzie szczawianu wapnia.

> fajnie tylko jaki z tego wniosek bo troche sie zgubilem Panie Profesorze.

Taki, ze dodatek do octu wody utlenionej na rdze raczej mniej pomoze, niz
zwykle podgrzanie octu (znaczy meteoryt ma byc zanurzony w
cieplym/goracym occie).

> Dobra wleje do regmagliptow sam ocet

Potrzymaj go tam pare godzin, pozniej zlej i wlej nowa porcje i tak przez
pare dni.

A do drugiego regmaplitu wlej rozcienczony (tez powiedzmy 10%) kw.
fosforowy.

> Ale przerobie go na ciemno bo inaczej to nie bedzie wygladac na meteoryt
> heheh

e tam. :)

ak