Maroko

www.PolandMET.com marcin w polandmet.com
Pon, 29 Mar 2004, 15:48:27 PST

> No to Ci sie oplacilo. Gratulacje!

to sie zobaczy, ale jest niezle. Zlapalem kontakty a to najwazniejsze.
Koniec kiblowania z Gao-Guenie.

> A moglbys miec jeszcze wiecej, czy wyciagnales od niego wszystko co mial?

macalem prawdopodobnie nowy ksiezyc. Na przelamie wygladal jak millbilllilie ale eukryty
maja inna skorupe.
Byl howardyt ale nie bylem zainteresowany zabardzo. To L7 kupil jakis kolekcjoner. Drugi
kawalek 40g mam ja a trzeci ma jeszcze Habibi .
Byly w worku male okaziki marsa NWA1110 ale nie wyrazalem zainteresowania.
Bylo jeszcze pare innych meteorytow ale juz kasy nie starczylo.
W kazdym razie mam obiecane okazy Amgali. To co bylo rozeszlo sie blyskawicznie wiec nie
mam narazie tego nowego spadku. Mam obiecane 500g, ale stac mnie bedzie na najwyzej
100-200g. Cena koncowa bedzie 10$/g wiec sami rozumiecie ze nie kupie 500g od razu :)

> Udalo Ci sie odratowac zdjecia z tej "padnietej" karty?

nie testowalem jeszcze

~~~~[ MARCIN CIMALA ]~~~~[ GG 4742912 ]~~~~
~~~~~~[ Member of Polish Meteoritical Society ]~~~~~~