Maroko

www.PolandMET.com marcin w polandmet.com
Wto, 30 Mar 2004, 05:54:13 PST

> Tzn. jeszcze inne kontakty oprocz Aziza?

Aziz to kontakt profesjonalny
A Mohamed zna gosci ktorzy maja zwykle NWA bez klasyfikacji.
No i jeszcze inny ktorego znam z netu ale u niego nie byle ktory tez ma kupe Tazy itp.

> Trzeba bylo chociaz porobic zdejecia tym okazom, ktorych nie brales. :)

e tam
2 godziny bylo malo ale balem sie ze reszta grupy mnie zabije. Siedzieli i sie nudzili.

Drugi

> Czy jego nazwisko nie znaczy w arabskim "kochanie", bo dziennikarze z
> Iraku mowili, ze tak sie do nich taksowkarze w rozmowie zwracali i ze to
> wlasnie to znaczy. :)

niewazne
Eric Olnson sprzedaje L7 po 500$/g
chyba mu zrobie konkurencje :)

> Marsa nie chciales - cos takiego?

a co z mi z okruchow jak juz mam plytke Dhofara 019 ?

> Trzeba bylo jak Ci od mineralow, ostatnia koszule sprzedac. ;)

> Eee tam, badz profesjonalista, kup wszystko na raz dzieki temu co
> zarobisz na tych obecnych okazach.
>
> Ile czasu zajelo temu Arabowi znalezienie tych okazow?
> Czy on wszystkie sam znalazl, czy skupowal od innych Arabow?
> A sam probowales cos wypatrzyc na pustyni?

On nie szuka, costy/
Kupuje za grosze od swoich pewnie.

~~~~[ MARCIN CIMALA ]~~~~[ GG 4742912 ]~~~~
~~~~~~[ Member of Polish Meteoritical Society ]~~~~~~