Nowe Moraska

Golas golas w utp.pl
Wto, 11 Maj 2004, 07:38:38 PDT

> ale nie znajdziesz.
> Zreszta wiesz,  juz mial to morasko 200kg ktore mialo 100kg ktore sie
> okazalo zelazem ziemskim tak wiec puki nie dostane kawalek to puszczam to
> miedzy bajki.
>
> Te foty co ci poslalem to tez sa takie sobie. Z tego moze byc wszystko
albo
> 50% moraskiem tylko.
> No ale w koncu to magnetometr jest.

no wszystko sie zgadza ...
bylem u nas w Szczecinie pytac o magnetometr chca 6000 zl ale nie chciali
slyszec o zwrocie :)
zapytalem sie czy jak mi sie cos nie spodoba moge oddac :))
planuje powazna wyprawe do Moraska w tym roku ale naprwde tylko max 3 osoby
... wiem ze moze Robert bedzie chcial no i moze Ty ..

Pozdrowki
Fil