Nowe Moraska

Romulus romulus w utp.pl
Wto, 11 Maj 2004, 23:29:00 PDT

Witam ;
> Z tego co sie dowiedzialem i na podstawie fotek jakie mam, mamy nowego
hurtownika Moraska
> :)) gostek wczoraj znalazl ponoc 3.5 i 60kg poza tym ma jakies drobne typu
50-500g.
> Oczywiscie to ten facio co ma magnetometr i co najwazniejsze on szuka pod
linia wysokiego
> napiecia tam, gdzie zaden wykrywacz juz nie dziala. Tylko pozazdroscic.

Dokładnie , nic tylko pozazdrościc szczęścia ;)), chociaż wg. mnie te które
są "poprzerastane"  skaleniem , jasnego koloru , raczej meteorytami nie
będą. Mówię raczej , ponieważ rok temu trafiłem dokładnie na tak samo
wyglądające "meteoryty" . Z kolei , kilka z pokazanych fragmentów (2
mniejsze) może być "moraskitami" , ale trzeba było by je chociaż spróbować
oczyścić z rdzy .

> Jutro znow jedzie bo zlapal jakis duzy sygnal ale sie nie dokopal hehehehe

My tam z Golasem się dokopaliśmy ;)))) prawie że masa główna ......gdyby
tylko nie ten .....lepik :)))))

pzdr

Robert

P.S. Filip! nie denerwj się tak ! Złość , piękności szkodzi :)))))