Paczka Meteoryty, Tom 6, Numer 9

Sara sara_w w op.pl
Wto, 25 Maj 2004, 13:01:50 PDT

"No to nie wiem jak szukales, bo wydaje mi sie ze to co wystawilem nie mozna
bylo nazwac "skromna" oferta. Co najwyzej lekko za droga jak na polskie
warunki. Dodatkowo byla wystawka jakis 15 meteorytow z mojej kolekcji.
Wszystko na 1 pietrze. Nie sposob przejsc i nie zauwazyc :)"

Owszem, owszem, bylam, widzialam i gratuluje !
Moja uwage zwrocily pallasyty, sa piekne i wyjatkowe,
i gdyby nie to, ze nie potrafie opanowac swojej najwiekszej milosci
(mowie o skamienialym drewnie) to zapewne meteoryty zawrocilyby mi w glowie
bez reszty ...
Jeszcze raz gratuluje kolekcji !

Pozdrawiam
Sandra