Angielski program poszukiwania meteorytow.

andrzejewski-minerals w tlen.pl andrzejewski-minerals w tlen.pl
Nie, 5 Wrz 2004, 09:47:44 PDT

wiesz co - jeszcze bym zrozumial ,gdyby to napisal ktos inny - ale skoro sam niedawno zamiesciles zdjecia z kopenhaskiego muzeum ,gdzie na dworze przed budynkiem stoja jak wol na wolnym powietrzu kawalki zelaza z Grenlandii i jakos do tej pory nie rozpadly sie od deszczu - zreszta nie bede juz wiecej do tego etmatu wracal.Skoro prosty test odrozniajacy momentalnie meteoryt zelazny od jakichkolwiek rud czy spiekow jest zbyteczny to ja nie mam juz naprawde nic do dodania.
                                               K.