Angielski program poszukiwania meteorytow.

PolandMET.com marcin w polandmet.com
Nie, 5 Wrz 2004, 10:11:08 PDT

wiesz co - jeszcze bym zrozumial ,gdyby to napisal ktos inny - ale skoro sam
niedawno zamiesciles zdjecia z kopenhaskiego muzeum ,gdzie na dworze przed
budynkiem stoja jak wol na wolnym powietrzu kawalki zelaza z Grenlandii i
jakos do tej pory nie rozpadly sie od deszczu - zreszta nie bede juz wiecej
do tego etmatu wracal.Skoro prosty test odrozniajacy momentalnie meteoryt
zelazny od jakichkolwiek rud czy spiekow jest zbyteczny to ja nie mam juz
naprawde nic do dodania.

Jak dostaniesz kawal stali, jednolity, taki jak mial kolega Romulus, to Ci
zaden tet nie pomoze.
A jak bedzie spiek z dziurami i zuzlami to wywalisz go po 0.0000001 s

-----[ MARCIN CIMALA ]-----[ I.M.C.A.#3667 ]-----
--------[ Member of: Polish Meteoritical Society ]--------