Morasko odnowione

Andrzej Kasperowicz andyk w spunge.org
Nie, 30 Sty 2005, 14:45:44 PST

> Cze No wiec zrobilem fajne porownawcze foty moraska. Przed i Po. Pod

Szczerze mowiac troche bardziej mi sie podoba przed. :P

> pradem lezalo gdzies ze 48h z przerwami bo musialem jednak troche oklepac

A jakim pradem? Zmiennym, stalym, jakie napiecie, natezenie na jednostke
powierzchni?

> Co ciekawe miejsca srebrne zciemnialy i teraz to jus tak nie razi jak
> przedtem. Inna sprawa to ze okaz jest jakby osmolony. Co go dotkne to mam
> czarne palce pomimo mycia pod kranem. Musi to byc jakas payna czy sadza.

A co z kapiela octowa, czy w kwasie cytrynowym, badz szczawiowym, badz
ortofosforowym (odrdzewniacz, coca-cola)? Pewnie by lepsze to dalo rezultaty
niz to pieszczenie pradem.

Przy okazji, kolonizacja Wenus:
http://powerweb.grc.nasa.gov/pvsee/publications/venus/VenusColony_STAIF03.pdf

ak