Morasko odnowione

PolandMET.com marcin w polandmet.com
Nie, 30 Sty 2005, 14:55:59 PST

----- Original Message -----
From: "Andrzej Kasperowicz" <andyk w spunge.org>
To: <meteoryty w list.pengus.net>
Sent: Sunday, January 30, 2005 11:45 PM
Subject: Re: Morasko odnowione

> Szczerze mowiac troche bardziej mi sie podoba przed. :P

rdzawe wygladalo lepiej ? hehehe

> A jakim pradem? Zmiennym, stalym, jakie napiecie, natezenie na jednostke
> powierzchni?

stalym 12V/8-12amper
NaOH w wodzie + odleglosc elektrod w/g uznania

> A co z kapiela octowa, czy w kwasie cytrynowym, badz szczawiowym, badz
> ortofosforowym (odrdzewniacz, coca-cola)? Pewnie by lepsze to dalo
rezultaty
> niz to pieszczenie pradem.

nie sadze
ocet 10% lezal w Jankowych regmagliptach nie pamietam ale pare dni i nic.
Gdzies tam jakies dwa placki srebrnego metalu wyszly, rdza zciemniala i
tyle.
Zero rezultatu. Poza tym smierdzi i wogole.
Tu widac na bierzaco co sie dzieje

http://powerweb.grc.nasa.gov/pvsee/publications/venus/VenusColony_STAIF03.pdf

-----[ MARCIN CIMALA ]-----[ I.M.C.A.#3667 ]-----
--------[ Member of Polish Meteoritical Society ]--------